reklama

Robota nepočká...

Som staromódna. Fyzicky slabá, neemancipovaná zástankyňa prirodzenej deľby práce medzi mužom a ženou. Fandím viac dokonalým detailom, ktoré nás od seba líšia, ako modernej „rovnakosti“, vďaka ktorej často na prvý pohľad neviem rozoznať, o aké pohlavie sa to vlastne jedná. Nepáči sa mi unisex móda, unisex kultúra, ani unisex politika. Slovo „unisex“ považujem za sterilné a olúpené o všetku vášeň života.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

V posledných dňoch som však mala možnosť spoznať svet aj z tej druhej strany a vyskúšať si tvrdú prácu skutočných chlapov. Nie, nezvládala som to hrdinsky, ľutovala som sa, a keď sa mi chvíľu nedarilo, bola som nervózna. Po neúspešnom pokuse napoly prerezať tehlu som bola odvolaná späť k dievčenským piplačkám a potom, čo som sa začudovala konzistencii stavbárskeho lepidla, som bola definitívne vysmiata a zavrhnutá. Niečomu som sa však napriek tomu naučila.
To málo, čo po tých pár dňoch viem, ma na počudovanie nesmierne teší. O tom, že by som vedela do dreva navŕtať šraubu, sa mi predtým ani len nesnívalo, pravdupovediac, v minulosti som ani netušila, aký prístroj sa na takéto niečo používa. Dnes, hoci stále nepoznám jeho meno, dokážem tento prístroj s priemernou zručnosťou ovládať a mám dokonca také tušenie, že raz budeme dobrými priateľmi. 
Včera som odsledovala, ako sa muruje stena. Netvrdím, že by som to dnes dokázala sama, možno by som však vedela priložiť ruku k dielu, keby šlo o život a o strechu nad hlavou. Možno by som mohla byť aj pri takejto chlapskej lopote trošilinku užitočná. A to ma teší.
Som staromódna. Fyzicky slabá a neemancipovaná. A presne taká, bez masky, pátosu a prehnanej hrdosti ďakujem všetkým mužom tohto sveta, ktorí sa vedia poriadne spotiť a urobiť pri tom kusisko dobrej práce. V posledných dňoch totiž často premýšľam, že kým ja si zabalená v deke s šálkou čerstvo navareného čaju „len tak“ čmáram, tak za oknom prší a je aprílovo škaredo. Robota však nepočká...

Eva Maheľová

Eva Maheľová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

obyčajný človek stvorený do neobyčajného sveta... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu